Para doskonała na miejscu i na wynos w kampanii agencji

Warszawa, 25 kwietnia 2014 r. – Uwaga! Od dziś kuchnia Orange serwuje przepyszne, dwuskładnikowe danie dostępne na miejscu i na wynos. Serce i Rozum już oblizują palce, a Mistrz nie ma wątpliwości, że je zamówi. Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange z parą popularnych bohaterów goszczących w restauracji promuje połączoną ofertę Neostrady i internetu mobilnego. Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, kinie oraz Internecie.

„Nowa oferta Orange to zestawienie idealne, jak Ying i Yang, jak Serce i Rozum lub jak sos słodko-kwaśny. Z Neostrady można korzystać na miejscu, w domu, a na wynos mieć Internet mobilny z transferem 5 gigabajtów. Dodatkowo na deser podawane są tablet i router po złotówce. Zainteresowanym życzymy smacznego!” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Creative Director), Anna Cudna (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

• https://www.youtube.com/watch?v=JYw_iPaPTPA&feature=youtu.be